عشق به پاکی شبنم
 
 
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 22:31 ::  نويسنده : باران

 


 


نگاه کن , گوش کن
پنجره مرا می خواند
باران مرا صدا می زند

باران با انگشتانش به شیشه می زند


باران مرا صدا می زند


و من
, باران را خوب می شناسم

باران مدادیست
که بر همه چیز رنگ می زند

باران تیریست که
بر دلی از سنگ می زند

باران
سازیست که باز آهنگ می زند

باران باز هم مرا صدا می زند


و من
تردید می کارم میان ماندن و رفتن

 

 

http://sheyda9.persiangig.com/image/p7709_3.gif

 

                     زیر باران عاشقانه

                                           با ترانه

                                                 شاعرانه

                                                          می دوم در دره ی نور

                                                                                 می رسم به قله ی کوه

                                                                می مانم در همان جا

                                               می خوانم دوست دارم زندگی را

                                          با شادی

             می نویسم دوست دارم من دعا را

                                              باز همان طور اشک هایم روی گونه ام

                                                                                          خاطراتم در یادم

                                                                           می نویسم

                                                           می گویم

                                                    دوست دارم

                         دوست دارم

     هستی ام را

 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت12:20---4 مهر 1391

تنهایی یعنی ذهنم پرازتو وخالی از دیگران است

اماکنارم خالی ازتووپرازدیگران است

سلام دوست من.وب زیبای داری.به وب منم سربزنی خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان