دلمــو دادم بــه تــو چــون تو چشــات دريا رو ديــدم
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : باران

 

خدا گفت به دنیایتان می‌آورم تا عاشق شوید.

آزمونتان تنها همین است: عشق

و هرکه عاشق‌تر آمد نزدیک تر است.

پس نزدیکتر آیید.

نزدیکتر.

عشق کمند من است.

کمندی که شما را پیش من می‌آورد، کمندم را بگیرید.

و لیلی کمند خدا را گرفت

خدا گفت: عشق فرصت گفتگوست. گفتگو با من با من گفتگو کنید.

و لیلی تمام کلمه‌هایش را به خدا داد. لیلی هم صحبت خدا شد.

خدا گفت: عشق همان نام من است که مشتی خاک را بدل به نور کرد.

و لیلی مشتی نور شد در دستان خداوند.

 

دلمــو دادم بــه تــو تــا مـــا بشيــم

دلمــو دادم بــه تــو تــا ديگــه تنهــا نباشيــم

دلمــو دادم بــه تــو چــون تو چشــات دريا رو ديــدم

دلمــو دادم بـه تو تــا همــه وقت يــار هميشگيــم بــاشي

دلمــو دادم بــه تــو چــون ميـــدونم تنهـــام نــمي ذاري

دلمــو دادم بــه تـــو تــا احســاسم رو گم نكنــم

دلمــو دادم بــه تــو تــا آرزوهـــام بــشي

دلمــو دادم بــه تــو تـا يــكي بشيـــم

دلمــو دادم بــه تــو تنهــا تــو

دلمــو دادم بــه تــو

فقط و فقط به تو
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان