عشق به پاکی شبنم
 
 
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : باران

 

بـــــه چــــه میـــخنــــــــدی تـــــو ؟

بــــه نـگـاهـــــم کــــه مـسـتـــــــانــــه تـــو را بــاور کــــرد

یــا بـــه افـســـــــــونـگــــری چـشـــــمـانت

کــه مـــرا ســـوخت و خــاکـسـتـــــر کــــرد ؟

خـنــــده دار است ، بـخـنـــــــد !!

 

 

هر جا كه سفر كردم ، تو همسفرم بودی

وز هر طرفی رفتم، تو راهبرم بودی

با هر كه سخن گفتم، پاسخ ز تو بشنيدم

بر هر كه نظر كردم ، تو در نظرم بودی

در خنده ی من چو گل ، در كنج لبم خفتی

در گريه ی من چو اشك، در چشم ترم بودی

در صبحگاه عشرت ، همدوش تو ميرفتم

در شامگاه غربت، بالين سرم بودی

آ واز چو می خواندم، سوز تو به سازم بود

پرواز چو ميكردم، تو بال و پرم بودی

هرگز دل من بر تو، يار دگری نگزيد

گر خواست كه بگزيند ، يار دگرم بودی


http://eshghemanblog.persiangig.com/image/7.jpg



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت16:56---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

raha
ساعت10:49---15 دی 1391
.
بايد خودم را ببرم خانه! بايد ببرم صورتش را بشويم…
ببرم دراز بکشد… دلداريش بدهم، که فکر نکند…
بگويم نگران نباش، ميگذرد… بايد خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است

sala bazam b man sar bezan azizam


محمد دادا
ساعت10:27---13 آذر 1391
با سلام

دوست عزیز خوبی؟؟

من یه چت روم برا خودم درست کردم اگه زحمت نمیشه زود بیا اونجا و ثبت نام کن بزودی امکانات بهتری اضافه میشه پس همین الان منتظر شما هستم.

http://turkchat.chata.ir


nima
ساعت23:16---24 آبان 1391
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


mandz
ساعت10:44---7 آبان 1391
بـــــه چــــه میـــخنــــــــدی تـــــو ؟

بــــه نـگـاهـــــم کــــه مـسـتـــــــانــــه تـــو را بــاور کــــرد

یــا بـــه افـســـــــــونـگــــری چـشـــــمـانت

کــه مـــرا ســـوخت و خــاکـسـتـــــر کــــرد ؟

خـنــــده دار است ، بـخـنـــــــد !!
وبلاگت زیبا و مطالبش دلنشین هستن ممنون از اینکه به وبلاگم سرزدی .
موفق باشی


رامین ☂شب بارانی☂
ساعت3:28---1 آبان 1391
ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ< br /> ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ< br /> ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان